Mlinsko preduzeće u Subotici osnovano je 1947. kada su se 22 mlina iz Subotičkog kraja udružila u novoosnovano preduzeće Subotica.
1961. godine otvara se i fabrika testa u Subotici, preduzeću se 1964. pridružuje pekarska industrija, a 1966. godine „Fidelinka“ prerasta u kombinat za promet i preradu žitarica, proizvodnju suvog testa i pekarskih proizvoda.

Godine 1974. sistemu se pridružuje pogon za proizvodnju pšeničnih skrobova, glutena, dekstrina i modifikata od skroba. Tada nastaje kompanija Fidelinka.

Logo Fidelinke

Krajem osamdesetih godina prošlog veka, Fidelinka najveći deo svoje proizvodnje počinje da usmerava ka višim fazama prerade. Do 2000 godine se gotovo 70% brašna proizvedeno u našim mlinovima prerađuje u nekoliko faza sve do finalnih prehrambenih proizvoda. Tokom svoje duge istorije, ime Fidelinka je postalo sinonim za prvoklasni kvalitet brašna, testenina, pekarskih, skrobarskih i agrarnih proizvoda.

Sa osam decenija tradicije, Kompanija „Fidelinka“ je lider na tržištu prehrambenih proizvoda Srbije i regiona.

Brend Fidelinka poznat je po vrhunskom kvalitetu, konkurentnim cenama i bogatom asortimanu. Sve to rezultira dominantnim tržišnim učeščem u zemlji i, što je najvažnije od svega, brojnim zadovoljnim i veoma lojalnim potrošačima.

Fidelinka ulaže sav svoj trud i entuzijazam u to da njeni proizvodi budu vrhunskog kvaliteta. Svesni suštinske veze između kvaliteta hrane i zdravlja modernog čoveka, u Fidelinki najveću pažnju posvećujemo odgovorno planiranoj proizvodnji. U skladu sa savremenim svetskim trendovima kvalitetne ishrane, naš osnovni cilj je da potrošaču isporučimo proizvod koji je sačuvao svu svoju hranljivu vrednost.

Kompanija Fidelinka posluje u skladu sa svetskim standardima ISO 9001 i HACCP sertifikatom u celokupnom proizvodnom programu. Fidelinkini proizvodi poseduju zvanično priznanje da su u skladu sa međunarodnim regulativama kontrole kvaliteta i bezbednosti hrane, odnosno međunarodnim standardima zaštite potrošaca.

Na taj način Fidelinka je ušla u krug domaćih proizvođača čiji prehrambeni proizvodi imaju HACCP potvrdu da su zdravstveno ispravni i besprekorno kvalitetni, te kao takvi prihvatljivi i za tržište Evropske unije

Naši ciljevi
Kao strateški cilj i ishod svoje tržišne orijentacije, Kompanija Fidelinka zacrtala je jos vecu ekspanziju na domaćem tržištu kao i snažan regionalni razvoj. To podrazumeva što bolji plasman na domaćem i inostranom tržištu, pre svega u zemljama EU. Sertifikat HACCP je pasoš za dalji nastup.

Naša vizija…
…jeste da postanemo lider na regionalnom tržištu brašna i testenine, kao i jedan od vodećih regionalnih proizvođača finalnih proizvoda na bazi pšenice.

Naša misija…
…jeste konstantno stvaranje proizvoda na bazi pšenice vrhunskog kvaliteta, uz zadržavanje izuzetnog odnosa kvalitet/cena putem primene efikasnih proizvodnih i marketing sistema, sa ciljem zadovoljavanja potreba masovnog tržišta.